pondělí 26. září 2016

JÁ A MOJE JABLOŇ...

JAK VYPADÁ MOJE JABLOŇ?
JAK VYPADÁ TVOJE?
A PROČ JE VLASTNĚ JENOM TVOJE?
A PROČ NE TAKY MOJE?

TENTO VÝTVARNÝ BLOK JSME VĚNOVALI KRESBĚ STROMU A PŘEMÝŠLENÍM O SOBĚ, JAKÝ/Á VLASTNĚ JSEM? CO UMÍ? CO SE MI DAŘÍ? CO MĚ BAVÍ?

ODPOVĚĎ NA TYTO OTÁZKY BYSTE MĚLI MOŽNOST NAJÍT NA PLODECH NAŠICH JABLONÍ. JAK JE TO MOŽNÉ?
VŠE JE MOŽNÉ, STAČÍ JEN ASPOŇ TROCHU CHTÍT! :-)




Nejprve jsme nakreslili kmen stromu. Získat jistotu a položit poprvé štětec na bílou plochu je pro mnohé zdoláním obav a pocitu možného neúspěchu. 
Mohu použít tužku? Mohu si nějak pomoci? Co když se mi to nepovede? Co když to nebudu moci opravit? Dostanu nový papír? Bojím se....tak tohle jsou mnohdy otázky některých žáků, kteří mají obavy z výsledku své práce. Ale u nás? Jak to vlastně je? Co je ŠPATNĚ  a co je DOBŘE?

NIC NENÍ ŠPATNĚ, VŽDYŤ JE TO MOJE!
A DĚLAL/A JSEM VŠE, CO UMÍM!
Jen koukněte... :-)









Když už jsme měli strom nakreslený a dostal trochu času, aby mohl pořádně zaschnout, pustili jsme se do tvorby "našich" plodů, "našich" jablek. Z papíru jsme vystřihli jablíčka a na ně napsali, co všechno umíme. Jedno jablíčko, jedna dovednost....nakonec skončily jablíčka na jabloni, neboť jenom tam přeci patří. Nalepena byla však tak, aby vše bylo ukryto a jen někým odkryto. :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat