pátek 1. září 2017

POSLEDNÍ PRÁZDNINOVÉ VZPOMÍNKY...

Přeji všem příjemný poslední víkend těchto prázdnin, ačkoliv venku nám počasí moc nepřeje. Dešťové kapky, někde i bouřky nám dnešní den zcela pokazily. Léto pláče! :-(  Prázdniny jsou za námi!

Doufám, že jste všichni našli ve svých schránkách i mou prázdninovou vzpomínku, a to nejen tu, která k Vám dorazila v průběhu prázdnin, ale především tu, která ukrývala zároveň i Váš první úkol. Musí k nám přeci přiletět BEDNOLETKA, ne?! :-)
Vždyť takovou dobu odpočívala, stejně jako VY! Moc se těším na to, co jste do ní ukryli. Těším se na naše první sdílení.

Vzhledem k tomu, že nás CESTA ZA MOUDROSTÍ STROMŮ dovedla až k titulu LESNÍ TŘÍDY, nabízí se jediné, a to .........

...zažít další školní rok ve společnosti DUBÁNKŮ. Někteří z Vás se už pustili jistě i do čtení. Stejně jako MIKEŠ, který mi poslal svou prázdninovou vzpomínku společně s DUBÁNKY a v tričku, na kterém má i Vás. 
Tahle prázdninová vzpomínka se skutečně vydařila. 




Ať jsme kdekoliv, jsme stále spolu!!!


Doufám, že nás skutečnost, kdy jsme se stali patronem kousku lesa, posune k dalším nezapomenutelným okamžiků, které budou JEN naše společné, plné vůně lesa, stromů a třeba i těch DUBÁNKŮ.

Děkuji všem za pohledy i dopisy, které jsem od Vás dostala, velmi mě potěšily a mnohdy i slzavé údolí způsobily. Děkuji, mám Vás ráda!
Moc se na Vás těším. Už jen tři večery a uvidíme se ve škole. Opatrujte se mi, užijte posledních chvil prázdnin a v pondělí .....ahoooj. :-)
Vaše Dita :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat