čtvrtek 12. května 2022

JARNÍ VÝZVA - NAJDI SI SVOU PAMPELIŠKU...

 

JARNÍ VÝZVA - NAJDI SI SVOU PAMPELIŠKU je již několik let stará. Samotná myšlenka je však vlastně ještě starší. Dalo by se říci, že i více než 20 let. 

JAK TO VŠECHNO ZAČALO?

A O CO VLASTNĚ VŮBEC JDE?

Nyní máš možnost nahlédnout pod pokličku samotné Ditě. Pokud tě spojitosti Dity a JARNÍ VÝZVY zajímají, můžeš pokračovat ve čtení...

Před mnoha lety jsem měla tu čest potkat se ve svém životě s člověkem, který se pokoušel odtajnit mi řadu věcí souvisejících s učením, dětmi a školou. Tzv. "uvádějící učitel", ke kterému jsem chodila pro rady, aniž by vůbec někdo někdy řekl, že jím je. Věřila jsem mu a hlavně jsem se neobávala přiznat své pochyby a nejistostu. Jen to mě přivedlo tam, kde jsem.

Při obyčejném rozhovoru, jehož obsah vlastně ani už nevím. Možná jen tuším... 😉 Zřejmě jsem smutnila nad tím, že všichni neumí to, co by umět měli. 👍 Najednou se na mě paní učitelka  s letitou praxí podívala a řekla s úsměvem: " Jo holka, jakmile začnou kvést pampelišky, už do nich nic nedostaneš." Pobavilo mě to a zůstalo to ve mně dodnes. Šířím tuto větu s radostí dál, protože minimálně na ní něco bude.

A aby toho nebylo dost, jednoho dne mi jeden z mých žáků, když jsem neustále bědovala nad tím, že už vykvetly pampelišky, poslal fotografii s pampeliškou. Byl to důkaz toho, že už jednu kvetoucí našel, takže už to vlastně můžeme "zabalit". Určitě ho však nenapadlo, že se z této fotografie stane JARNÍ VÝZVA pro řadu dalších. A takhle nějak to třeba vypadalo letos. Už je z toho vlastně taková naše tradice. 
















 ...ale PROTOŽE TO NEVZDÁM, A TAK TO JE!

BALIT JEŠTĚ NEBUDEME!

Přeji všem příjemné  a slunečné jaro!

Užijte si ho!

Vaše Dita 😊

 

P.S.: Výzva už jen pro TEBE. Najdi i TY tu svou...







1 komentář: